trött

så in i norden.
tre jobbkvällar tar på orken.
särskilt när man inte sover.
inte många timmars sömn i natt. tre fyra kanske.
ska hem o sova nu innan passet i kväll.
pottan kanske ska vara med mig.
det känns härligt.

så ingen rolig helg.. inte gjort ngnting knappt.
jobbat o sovit.
längtar till onsdag.
ledig!

lyssnat på en från kris.
svårt det där med kriminella.
ibland känner jag bara kom igen.
orättvist.
o det är väl så de känner med.
orättvist behandlade..
äh jag lägger ner den diskussionen.

nu köpa mat så jag slipper laga när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Mariusmathilde

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2009-03-24 @ 13:04:03
URL: http://mariusmathilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0