nu så

länge länge sedan.
skolan har nästan tagit kol på mig.
jag o pauline har tillsammans pysslat i hop ett arbete om beskattning av idrottsmän.
efter att ha hållt på i kanske en månad tre veckor fick vi reda på att vi var tvungen att skriva om hela skiten på en vecka.
o herregud va vi har slitigt.
från att ha helt seriöst övervägt att strunta i o lämna  ngt fick vi tillslut ihop ett helt godtagbart arbete. bättre än g kanske det inte blir. men det ger jag nästan blanka sjutton i just nu.

idag har läsandet börjat. jag försöker tragla mig igenom de föreläsningarna jag missade i början. jag hann med en idag.

imorgon ska jag, pottan o mamsen dra till göteborg. vi ska gå på stan tills vi spyr! alldeles underbart. det behöver jag.

jag har hunnit med o kolla upp flygbiljetter o reseförsäkring också. känns skönt att ha börjat med det. o så blir det en resebyrå i gbg imgn också. spännande värre. käns helt konstigt att jag ska BO på hawaii hela hösten.

nu är jag svinhungrig o kollar på leilas mat. ingen bra kombo.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0